Nahrávám...
Aktualizuji zobrazený obsah
    Hledat
    Logo firmy (zobrazí úvodní stránku)
    Materiály, technika a servis NEJEN pro stavební profesionály!
    Porovnat Košík

    V košíku máte:

    Cena celkem: 0 Kč

    Doprava zdarma při nákupu nad 5 000 Kč.

    Nakupte ještě za 5 000 Kč a máte dopravu GEIS malé zásilky zdarma.Máte dopravu GEIS malé zásilky zdarma.
    Přejít do košíku

    Reklamace

    Uplatnění rozporu s kupní smlouvou

    V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

    Pravidla pro úspěšně vyřízení reklamace

    Jako v každém obchodě, tak i v e-shopu  TONSTAV-SERVICE s.r.o. může
    chtít kupující zakoupené zboží reklamovat. Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky:

    • Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.
    • Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.
    • Pokud je zboží poškozeno dopravou, ihned při převzetí zboží od dopravce sepíše kupující protokol o škodě a vymáhá úhradu škody na dopravci. 
    • Záruční lhůta se nevztahuje na vady vzniklé neodborným či nešetrným zacházením.
    • Zboží, které je reklamováno, je nutné vrátit včetně dokladu o jeho zakoupení a záručního listu. Dále je nutné přiložit přesný popis závady.
    • Kupující je povinen prohlédnout zboží ihned v okamžiku převzetí a zkontrolovat, zda je nepoškozené, kompletní a bez jiných závad. Případné odchylky od standardu je nutné reklamovat ihned.
    • Oprávnění reklamace zboží zaniká v případě, že k závadě došlo mechanickým poškozením, při dopravě zboží, při živelné pohromě apod.
    • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním.
    • Zboží v reklamačním řízení kupující nezasílá prodávajícímu na dobírku, doporučujeme také pojištění jeho dopravy.

    Místo reklamace

    K vyřizování reklamací použijte následující kontakt:

    TONSTAV-SERVICE s.r.o.
    Okružní 630
    370 01 České Budějovice
    IČ: 63907887
    DIČ: CZ 63907887
    e-mail: eshop@tonstav-service.cz
    tel: +420 387 840 111

    • Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, případně i v sídle nebo místě podnikání.
    • Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
    • Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
    • Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
    • Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu eshop@tonstav-service.cz. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.